Monday, November 13, 2006

Medrando...Creciendo...

Onte xa eramos tres a tecer: María co seu case rematado xersei (rapidisísima: espera telo listo para esta semana, atent@s ó seu blog), Álex proxectando unha chaqueta para a súa irmá pequena e eu coa Irish Hiking Scarf. A Terremota trouxo ó seu pingüín de peluxe e moitas ganas de xogar con todo o mundo (sempre o consegue, a toliña).

Álex, con moito entusiasmo, aprendeu a montar puntos e a tecer punto do dereito, non sen dificultade, xa que trouxera unhas agullas de2,5 mm. e un precioso acrílico de bebé (Oso Blanco Linda, se non me trabuco) algo peludo que resultaban todo un reto para comezar... Para a semana dixo que traería unhas agullas grosas e unha lá para practicar.

María conseguiu avanzar bastante coa manga do xersei, a pesar da peque que a estivo toleando e que intentou roubarlle as boliñas de fieltro que trouxera para amosarnos.

Eu só lle dei un par de voltas á bufanda, porque estiven contaxiada do entusiasmo de Álex, que estaba encantada de ir aprendendo, e pasamos un bo rato pensando cántos puntos teriamos que montar para a chaqueta da súa irmá.

Pero o notición chegou despois de que eu marchase (María díxomo por mail), TEMOS OUTRA TECELÁ!!! Eviña anímase a aprender e proxecta facer unha bufanda...Medramos máis rápido incluso que a Terremota!!!















Álex montando puntos alegremente :)




















María semi-oculta con su manga




Ayer ya éramos tres tejiendo: María con su casi terminado jersey (rapidisísima: espera tenerlo listo para esta semana, atent@s a su blog), Álex proyectando una chaqueta para su hermana pequeña y yo con laIrish Hiking Scarf. La Terremota trajo su pingüino de peluche y muchas ganas de jugar con todo el mundo (siempre lo consigue, la loquita).

Álex, con mucho entusiasmo, aprendió a montar puntos y a tejer punto del derecho, no sin dificultade,ya que había unas agujas de2,5 mm. y un precioso acrílico de bebé (Oso Blanco Linda,si no me equivoco) algo peludo que resultaban todo un reto para comenzar... Para la próxima semana dijo que traería unas agujas gruesas y una lana para practicar.

María consiguió avanzar bastante con la manga del jersey, a pesar de la peque que la estuvo volviendo loca y que intentó robarle las bolitas de fieltro que había traído para mostrarnos.

Yo sólo le di un par de vueltas a la bufanda, porque estuve contagiada del entusiasmo de Álex, que estaba encantada de ir aprendiendo, y pasamos un buen rato pensando cuántos puntos tendríamos que montar para la chaqueta de su hermana.

Pero el notición llegó después de que yo me marchase (María me lo dijo por mail), TENEMOS OTRA TECELÁ!!! Eviña se anima a aprender y proyecta hacer una bufanda...Crecemos más rápido incluso que la Terremota!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home