Sunday, May 13, 2007

Pouca afluencia e moitos remates

Onte tivemos unha nova quedada na Cafetería Yoli; non eramos moitas pero si tecemos moito.
Paula xa está a moi pouco de rematar a parte de diante do seu chaleco, quedanlle un par de voltas para comezar cas diminucións da sisa.
Fivi tamén está a piques de rematar o seu bolso Carrie, cando veu o de Xhiara recordou canto lle gustara o de Carrie cando vira SNY, e decidiuse a facelo exactamente igual non temos foto pero podemos garantir que é branco, e a lá e moi grosa.
Alex atopabase mal e non lle apetecía tecer, pero deunos parola para rato.
E eu, podo dicir que POR FIN!!! rematei o meu primer calcetín, con moitas frustracións pero rematado está, non me gusta como me quedou o remate da punteira e está cheo de fallos, así que comencei o segundo (xa case teño todo o elástico) e según como me quede repetirei o primeiro.
Vemonos a semán que ven a mesma hora no mesmo lugar ^_^

Ayer tuvimos una nueva quedada en la Cafetería Yoli; no eramos muchas pero si tejimos mucho.
Paula ya está a muy poco de acabar la parte de delante de su chaleco, le quedan un par de vueltas para comenzar con las dismunuciones de la sisa.
Fivi está a punto de acabar su bolso Carrie, cuando vió el de Xhiara recordó cuanto le gustará el de Carrie cuando viera SNY, y se decidió a hacerlo exacatamente igual, no tenemso foto pero podemos garantizar que es blanco, e la lana es muy gruesa.
Alex se encontraba mal y no le apetecía tejer, pero nos dio conversación para rato.
Y yo, puedo decir que POR FIN!!! acabé mi primer calcetín, con muchas frustraciones pero acabado esta, no me gusta como em quedó el remate de la punta y está lleno de fallos, así que comencé el segundo (ya casi tengo todo el elástico) y según como quede repetiré el primero.
Nos vemos las semana que biene a la misma hora en el mismo lugar ^_^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home