Monday, January 29, 2007

Adiós, Terraza, adiós...

Chegou o momento, onte foi o último día que abría La Terraza. Unha mágoa, porque alí estabamos ben a gusto, pero toca mudanza e para a semana é probable que nos xuntemos na cafetería Ankarr que está por abrir en Plaza Ravella.

Onte estivemos mirando patróns e vimos en directo cómo nace unha historia de amor. Unha historia de amor entre Álex e unha chaqueta verde da revista Katia deste inverno. Está entusiasmada, así que esta semana irá busca-las lás e esperamos vela empezada o domingo.

Pauliña quedara sen lá para a súa bufanda es dubidaba entre comprar outro novelo máis ou deixala, porque é abondo longa para dar un par de voltas... Ten en mente unha bufanda curta de Mae, con algunha variación. Está absolutamente enganchada, anda co seu labor por todos lados!!

María e mais eu seguimos dando unhas poucas voltas ós respectivos calcetíns. Pensabamos emprende-la volta do talón, pero entre toda a conversa que tivemos e as Terremotadas de rigor, non nos deu tempo.

Botamos de menos a Fivi, que estaba estudiando para o seu exame de hoxe (sorteeeeee!) e a Eva, que está enfermiña e a ver se a temos prontiño calceta que te calceta connosco.

Llegó el momento, ayer fue elúltimo día que abría La Terraza. Una pena, porque allí estábamos bien a gusto, pero toca mudanza y la próxima semana es probable que nos juntemos en la cafetería Ankarr que está por abrir en Plaza Ravella.

Ayer estuvimos mirando patrones y vimos en directo cómo nace una historia de amor. Una historia de amor entre Álex y una chaqueta verde de la revista Katia de este invierno. Está entusiasmada, así que esta semana irá a buscar las lanas y esperamos verla empezada el domingo.

Pauliña se había quedado sin lana para su bufanda y dudaba entre comprar otro ovillo más o dejarla , porque es suficientemente larga para dar un par de vueltas... Tiene en mente una bufanda corta de Mae, con alguna variación. Está absolutamente enganchada, anda con su labor por todos lados!!

María y yo seguimos dando unas vueltas a los respectivos calcetines. Pensábamos emprender la vuelta del talón, pero entre toda la conversación que tuvimos y las Terremotadas de rigor, no nos dió tiempo.

Echamos de menos a Fivi, que estaba estudiando para su examen de hoy (suerteeeeee!) y a Eva, que está enfermiña y a ver se la tenemos prontiño calceta que te calceta con nosotras.

1 Comments:

Blogger María said...

Ayer Pauliña remató su bufanda después de pensarlo un rato le enseñé a rematar los puntos, y mañana vamos a la caza y captura de nueva lana para su bufanda corta ^_^

4:12 AM  

Post a Comment

<< Home