Monday, January 22, 2007

Listas para emigrar

Onte Fivi, María e eu (Maxiavida) decatámonos de que, definitivamente, pechan La Terraza. Están vendendo os mobles e todo, así que toca buscar outro lugar para as quedadas (informaremos puntualmente aquí por se alguén quere apuntarse).

Entre tal noticia, as terremotadas de rigor e que unha tenda de lás está de liquidación, tivemos moito de qué falar toda a tarde, e non tecimos demasiado (a pesar de que estamos cunha febre calcetineira fóra do normal). Fivi está bastante aborrecida do seu xersei, porque entre que o punto liso é cansino de seu e que está usando unha lá tremendamente fina, dálle a impresión de que non avanza nada. Está barallando a idea de facerse unha bufanda curta parecida á de Superbrujis, que lle quedou moi coqueta.

María, que non puido agarra-las agullas en toda a semana, estaba desexando seguir adiante co seu calcetín verde. Aínda que está preocupada porque se lle separan un pouco os puntos nunha unión, nada puido dete-lo seu entusiasmo, e xa está desexando facerse uns calcetíns ata o xeonllo; claro, vendo os de Betty, calquera non se tenta!!



Eu, calcetineira tamén, levei o que rematara o sábado para mostrarlles ás rapazas que non me convencía nada a punteira que me quedara coas dobles puntas; para tecer, levei a parella que estou facendo coas circulares. Creo que prefiro as circulares con moito, aínda que para tecer coa Terremota correndo arredor, poidan ser máis prácticas as dobles puntas.




En resume, que esta semana asaltaremos a liquidación da tenda de lás, buscaremos un novo sitio onde quedar e a ver cómo avanzan eses traballos (sabemos que Álex vai aparcar temporalmente a súa mantiña e que Pauliña está tan enganchada que leva o labor consigo onde sexa que vaia e poida dar un par de voltas). Ata o domingo ás 18:30 en... ?



Ayer Fivi, María y yo (Maxiavida) nos dimos cuenta de que, definitivamente, cierran La Terraza. Están vendiendo los muebles y todo, así que toca buscar otro lugar para las quedadas (informaremos puntualmente aquí por si alguien quiere apuntarse).

Entre tal noticia, las terremotadas de rigor y que una tienda de lans está de liquidación, tuvimos mucho de qué hablar toda la tarde, y no tejimos demasiado (a pesar de que estamos con una fiebre calcetineira fuera de lo normal). Fivi está bastante aburrida de su jersey, porque entre que el punto liso es cansino de por sí y que está usando una lana tremendamente fina, le da la impresión de que no avanza nada. Está barajando la idea de hacerse una bufanda corta parecida a la de Superbrujis, que le quedó muy coqueta.

María, que no pudo agarrar las agujas en toda la semana, estaba deseando seguir adelante con su calcetín verde. Aunque está preocupada porque se le separan un poco los puntos en una unión, nada pudo detener su entusiasmo, y ya está deseando hacerse unos calcetines hasta la rodilla; claro, viendo los de Betty, cualquiera no se tienta!!

Yo, calcetinera también, llevé el que había rematado el sábado para mostrarles a las chicas que no me convencía nada la puntera que me había quedado con las dobles puntas; para tejer, llevé la pareja que estoy haciendo con las circulares. Creo que prefiero as circulares con mucho , aunque para tejer con la Terremota corriendo alrededor, puedan ser más prácticas las dobles puntas.

En resumen, que esta semana asaltaremos la liquidación de la tienda de lanas, buscaremos un nuevo sitio donde quedar y a ver cómo avanzan esos trabajos (sabemos que Álex va a aparcar temporalmente su mantita y que Pauliña está tan enganchada que lleva la labor consigo donde quiera que vaya y pueda dar un par de vueltas).

Hasta el domingo a las 18:30 en... ?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home